4.ayda safra kesesi salgısı arttığı için yeşil kaka olabiliyormuş. Bir de benim doktorum. Fazla ve sık emerse süt bağırsaktan tam sindirilmeden geçince yeşil olur demişti. Tabi bunlar bebekte başka bir rahatsızlık ateş kusma ishal gibi belirtiler yoksa geçerse. Eğer bebek rahatsa takip edin korkmayın. Bizde bir 10 gün yeşil kaka yapmıştık ama düzeldi sonra kendiliğinden bir sorun da çıkmadı