biradamavisi lise caginda erkekler birden 30 cm kadar boy atabiliyor. Ben kisa olacağını sanmıyorum çünkü babasi 1.88 benim anne tarafim da uzun kardesm dayilar falan hep 1.80 civari kadinlar da 1.65 1.70 arasi. Esimin tarafı kadinli erkekli uzun zaten en kisa 1.65 kadinlarda. Bence buyume ataklari olacak. Mesela bazi cocuk ilk 1 sene cok iyi gelişir benim oğlum oyle oldu 2. Sene durdu. Arkadasimin oglu da 2. Sene gelismeye basladi.