Merhaba anneler sizlere bir sorum olacak 2 yaşında bir oğlum var dediklerimin çocuğunu anlar, getir dediğimi getirir acıktın mı dediğim de mamma der mutfağa gider kelime darcığı şuan 4-5 kelime kendi kendine mırıldanır. Benim kafama taktığım asıl konulae araba meraklısı yatarak araba sürmeye bayılır. Arabanın tekerleklerini çevirip izler çevirir tekrar izler sonra bırakır.
Şarkı açınca ben dans edince mutlu olup kendi etrafında dönüyor bunu önceden sevildiğini bilince şımarınca yapardı bazen ara ara oyun oynarken birden dönüyor
Bay bay deyince çocuğunlukla yapmıyor yaptığın da ters yapıyor
Çamaşır makinesi çalışınca ara arq gidip gelir bakar öyle önüne oturayım da izleyim demez ama
Bir kaç gündür kafamı kurcalıyor bulunduğum şehir de çocuk sağlığı hastalıkları bölümü var oradan sıra aldım.
Tecrübeli anneler yardım ederseniz sevinirim