denizdefneosman Doğum sonrası 40ından sonra daha doğrusu regl hemen mi oldunuz. Bizim 40ımız çıktı ama regl gibi hafif Bi kanamam oldu sonra olmadı. Düzensizlik mi yoksa Bi sorun mu?
elfgokce denizdefneosman hayır emziriyorsan eğer ara ara kanamaların olacak demişti doktorum bana. Bazen oluyor
Azra41 denizdefneosman 1 seneye kadar normal düzensizlik emziriyorsanız da olmayabilirsiniz 🥰 ben kızım 8 aylıkken olmuştum 🙂
elfgokce denizdefneosman valla bana ultrasonla bakmıştı. Emzirdiğin sürece 1 seneye yakın olmazsın gibi dedi. 3 aylık begeğim . Ara ara minik oluyor. Heniz olmadım regl
2dunya1blog Bebeğim 5.5 aylık. İlk 4 ay adet zamanı varla yok arası pembe akıntı gibi olurdu. Tam anlamıyla adeti 5. Ayda oldum. Emzirdiginiz süre zarfında hiç olmayadabilirsiniz
denizdefneosman 2dunya1blog evet herkes öyle yazmış. Olmayınca çok korktum bende acaba neden diye. Sezeryan oldum sezeryan bölgemde hafif şişlik var o da korkutmuştu beni
cimcime1018 denizdefneosman Ben de emziriyorum sadece bakalım bebisi kontrole götürünce ben de cikicam bı 😂 1 yıla kadar normal diyolar ama
Duygarn denizdefneosman doğum kanaması 2. Aya kadar ara ara devam edebiliyor, regl ile karıştırmayın. 1 yıla kadar regl olmamanız da normal kabul ediliyor.