mervebegum Merhaba, bebebao marka yurtdışı süt sağma makinesini kullanan var mı? Çok merak ediyorum. Prize bağlı kalmak sinir bozucu yorumları güzel ama emin olamadım aranızda kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum :)
elfgokce mervebegum ben kullanıyorum. Memnunum. İş vs yaparken iyi oluyor. Bozulana kadar devam :))) elektirikliler can acıtıyor. Bunun çekişi daha narin ve daha çok süt çıkarıyor
mervebegum elfgokce bende elektrikli var çekim gücü çok yavaşladı ve priz başında olmak sinir bozucu gerçekten 😅