Uyku için yaptığınız rutinler varsa mesela emzik,piş piş sesi vs. Gibi aynı şeyleri yapmaya devam edin, evet cok üzücü yıpratıcı bir süreç ama inanın 1-2 haftaya kadar geçiyor.bızım de aynıydı hatta geceleri yarım saatte bir uyanırdı artık kendımı atcam falan diye söyleniyordum sinirden ama ne zamanki bir yazı okudum ondan sonra biraz daha rahatladım saldım. Bebekler 4. Ayda daha iyi görmeye başladığı ve etrafı keşfetmeye başladığı için uyumak istemiyor daha sosyal olmak tanımak istiyor bu yüzden uykular kısalıyor,uykuya dalmalar zorlaşıyor diyordu. Bir de ağlama krizleri ve kucaktan inince uyanmalar için de bebek anne karnındaki bildiği dünyaya dönmek istediği içinmiş, yeni keşfettiği şeylerden ve dünyadan korktukları içinmiş.
Siz sadece birazcık sabredin ve oluruna bırakmayı deneyin çok daha kolay geçiyor çok iyi anlıyorum suan yasadıgınızı