Abdullahinhatunu ben de 5 aydır sağarak veriyorum😞😞😞 bir aydır biberonu da reddediyor, sadece uykuda besleyebiliyorum. O da her zaman mümkün olmuyor, biberon ağzına değince uyanıyor ve kıyamet kopuyor. Psikolojim alt üst oldu. Ağlamaktan bi hal oldum. 1 ay doktor doktor gezdim, inek sütü alerjisi dendi, diyet yaptım, değişen hiçbir şey olmadı 😥😥 nasıl düzelecek, düzelecek mi hiç umudum yok