Omerinannesii Kızlar bu pişik mi isilik mi? Oğlumun sadece bu şekilde kasık kısmında çıktı. Eşim pişik diyor ama pişik olacak denli ne bezini beklettim ve bence pişik olsa sadece o kısımda çıkmaz popo kısımlarında falan dolsa olur. Ve dokunduğunda acır benimki aksine altını değiştirirken ısrarla kasimak istiyor ben ufak ufak kaşıyınca hoşuna gidiyor. Veya yediği bi şey de dokunmuş olabilir dedim 8 aylık ve ek gıda alıyor geçmezse doktora gideceğim size de sormak istedim
hestiaone Pişiğe pek benzemiyor egzama gibi duruyor, bu tarz durumlar için bepanhtol sensiderm önermişti doktorumuz.bı kullanıp doktora da gidil gösterin yine
Omerinannesii Egzama ciddi bir sorun mu peki? Ben farklı hiçbir şey vermiyorum ama eşim bazen dinlemiyor çok az da olsa yumurtanın beyazını, sütle pişirilmiş muhallebiyi mesela kaşık ucuyla küçücük veriyor ondan olur mu Buda muhallebi verdiği gün oldu