Bebeğim Şuan 13 aylık aslında yemek yemesi iyi fena sayılmaz (kahvaltı hariç) ama aşırı hareketli her bebekte olduğu gibi yürümeyi öğrenince zayıfladı. Haliyle üzülüyorum öyle aşırı zayıf değil ama yine de elden ayaktan düşmesin diye sağlıklı bi şekilde kilo almasını istiyorum. Avakadonun kilo yaptığını duydum yedirmeye başladım onun dışında günlük verebileceğim ne var? Bide kahvaltı da neler veriyorsunuz? Bebeğin kilolu olması iyi değil diyenler olacaktır şimdiden cevap vereyim kilolu olmasını istemiyorum zaten sadece boyu da biraz uzun olunca zayıf gözükmeye başladı aşırı hareket ettiği içinde tabi onu biraz toparlamak istiyorum.