ddm5840 sıkmayın canınızı eninde sonunda emekleyip, yürüyorlar ben ekstra birşey de yapmadım kendi mücadelesi ama inanın cok yoruyor hiç durmuyor keske gec emekleseydi bile dediğim cok olmustur. Emekledikten sonra dikilmeye calısıyorlar heryerden bu seferde cok düşüyorlar. Evimde parke gözükmüyor düştüğünde canı yanmasın diye heryeri korunaklı hale getirmeye calıstım ama illa iğne ucu kadar biryer bulup oraya düşmeyi basarıyorlar.