Bebeğim 8 aylık doktor yönlendirmesi ile 6.ayda ek gıdaya başladık. Başladığımız günden beri hiç birşey yutmadı hergün ayına uygun meyve sebze tahıl çorba püre/ pütürlü ne varsa herşeyi ve her yöntemi denedim. Dakikalarca ağzında tutuyor yanaklarında ağzındayken kızgın kızgın sesler sonra çıkarıyor ama asla yutmuyor bütün yöntemleri denedim neyapmam lazım zayıfladı çok üzülüyorum ve stresten sütümde az geliyor artık formül mama veriyorum 😔