Deletedmom_82 Yüzü harita gibi oldu sürekli çiziyor bir saniye gözümü ayirmasam bile birden elini atıp çiziyor ne yapacağımı bilemedim eldiven giydiriyorum yüzü düzeldi ara ara açıyorum ama içim rahat değil ne yapabilirim
Mervetnl Deletedmom_82 tırnaklarını kesin sık sık o aylar tam keşif ayı gelişim geriliği yaşarsınız. Eldiven sakıncalı bu sebeple bi süre sonra olmayacak çizilme vs merak etmeyinx
Atlasligunler Deletedmom_82 ben hiç giydirmedim tırnaklarını kesin sürekli cizerse de çizsin 4 buçuk ay eldiven giymesi için büyük bir yaş normalde 40 güne kadar denir fakat doktorlar onu bile önermiyor
beyzzsenturkk_ Deletedmom_82 yavrum önce kes sonra törpüle çizilmesi kaçınılmaz çizilmemesi imkansız afelin yüzü heeep yaraydı ama iz kalmıyor korkma o yüzden bırak çize çize yapmaması gerektiğini öğrenecek tanıma aşamasında şu an
Begonvil__ Deletedmom_82 sadece ilk hafta giydirdim onun haricinde hiç giymedi elleri sürekli ağzında evet çiziliyor o zaman da kisaltiyoruz. Tam elleriyle keşfetme zamanı bence kesinlikle giydirmeyin
Tazeanneyimbenn Atlasligunler benim kızımında elleri sürekli soğuk oluyor oda ellerini yediği için doktora sordum eldiven takın ısı kaybı olmasın diye ama bana da saçma geldi kızım Üç aylık
birinsan14 Sık sık tırnak kesip hafiten törpü yapın. Bebek losyonları/ krem/ yağ sürün eline günlük yani nemli olsun. Ama eldiven takmayın nasıl dünyayı keşfedecek. Ben hiç takmadım
Denizoglan Deletedmom_82 ben tırnaklarını haftada 2 kere kesip törpülüyordum o zamanlar şuan 2 yaşına yakın törpülemediğimde yine çiziyor ona dikkat edebilirsin
funnymummy21 Tazeanneyimbenn bunu da yeni duydum göğsü ve ensesinin orası sıcaksa elleri ve ayakları normal diyorlar genelde ki benim bebeğimin elleri de hep soğuk ağzından ayrılmıyor ki 😂
Pol34 Tazeanneyimbenn güldüm valla 🤣 sanki kutupta yaşıyoruz elden ayaktan ısı kaybı olsa ne kadar olacak evin içindeki bebeğin
benimoglumukurtarinesraa Deletedmom_82 tırnaklarını kesince bizimki hiç çizilmedi. Elleri bence şuan çok önemli her şeyi eliyle keşfediyor ağzına götürüyor. Eldiven için büyük artık
Duyulurum Deletedmom_82 tırnaklarını kesin ve törpüleyin. Ellerini keşfettiği bir dönemde kapalı olmaları gelişimini etkiler. Benim oğlum da 3,5 aylik hiç eldiven takmadım, arada çizdiği oluyor yüzünü sudokrem sürüyorum hemen geçiyor izi.