Kızlar dün aşı olduk 2. Ay aşıları eve geldik çok ağladı calpol verdim gece boyunca hep emdi bugün uyandığımda burnu hırıl hırıl temizliyorum ama hala öyle sanki grip gibi burnunun içi ıslak seste öyle geliyor sürekli uyku halinde ateşi yok ne yapacağımı şaşırdım doktora götürmeme gerek var mı ne yapabilirim