Kızlar bisi sorucam bebegim daha 11 gunluk ve anne sutu mama aliyo saglik ocagindaki doktorda mamayi cok veriyosun (her emzirme sonrasi veriyoruz) seni erken birakir dio ama götürdügümüz doktorda doymadiysa araniyosa verin yedigi kdr dedi azcık sarıligımiz var onun icinde mama veriyoruz ne yapicami sasirdim siz mama veriyomusunuz ? Veriyosanizda kac ögün mesela