Arkadaşlar selam, doğum yapalı 26 gün oldu. Ağrılarım geçmişti ama 1-2 gündür sanki daha dün ameliyat olmuşum gibi yine yatağa girip çıkarken vs çok ağrım oluyor. Bebeğe yalnız bakıyorum, kimsem yok ve her işi kendim yapıyorum. Umarım kendimi yordugum icindir baska bir sorun yoktur. Egilip kalktıgım agır kaldırdıgım icin midir? Ciddi bir sorun olur mu sizce endiseleniyorum, doktora gidemiyorum yurtdısında yasadıgım icin doktora ulasmak biraz sıkıntılı