Ben e bebekten nerdeyse cogunu denedim o kadar dandik kalitesiz ki anlatamam. Ya kameralar donuyor ya uygulamaya giriş yapılmıyor ya giriyosun kamera yok ya kablosu bozuk ya ucu. Yada görüntüsü bulanık ses gelmiyo. Gerçekten önermiyorum sadece boşa para bayıldım baska yerden alın alcaksanız daha iyi paranıza yazık olur