cansu3545 hayır mama verdim anında uyudu lokal anestezi ile yaptılar, o ağlamadı ben ağladım doktor sünnet yaparken benimle upraştı birde ahahahah Buca da Ege sünnet kliniğine gittim ben Ahmet bey sünnet etti aşırı memnunum, hemen iyileşti çokta ilgililer 🖤