Kozlar ıkı gecedir on dk uyumadı çok kötü hep alıyordu sağlık ocağı anbiyotul verip yolladı ertesi gün de aynı olunca doktora gittik devlete sıra bize gelmesine az kalmışken 10 aylık bebeğim bir çığlık atıp ardından gözledi gitti koridorla bagirdım esımdeydı çocuk doktorlar hava takıp dola yatırıp götürdüler sabaha kdr serum falan suan iyi ama çok korkuyorum ya evde olsaydım başına gelen var mı