Iscan forumda önerildiğini görüp The Touch By Seda Altın Çatlak Bakım kremini aldım. İşe yarıyor diyorlar. Trendyol yorumları da genel olarak iyi. Cilt bi kere çatladıktan sonra tamamen iyileşmesi imkansız bunun bilincindeyim ama mor kızarık görüntüyü azaltsa razıyım. Daha dün başladım göreceğiz bakalım.