Feyekum Sizde de öyle mi bu kararsızlık nereye gitsem bide hemen yapma diolar iyice büyüsü aklı ersin diolar rabbim büyük nasip edecegi zamanı biliyor ne diyim çocuğum 4 yasinda hareketli şımarık iyi kötü ne duyuyorsa duysun hemen yapıyor söylüyor
superanne2 Feyekum bence tam zamanı benimkiler in arasida 5yas ufakligim 20aylik oldu bile ablasida 6yasinda çok güzel vakit geçiriyorlar tabi kavga da ediyorlar
Bebegim_28 Feyekum kızım 3 yaşında bende bu kararsızlığı yaşıyorum🤭kızım çok istiyor kardeşi olsun sürekli söylüyor. İnsan büyüttükçe rahata erdikçe insan yapası gelmiyormuş🤭
Busra3460 Feyekum bence yaşları çokda büyük olmamalı ya kim ne derse desin tabikide zorluğu var ama kardeş olmalı benim fikrim bu . Bende çok kararsız kalıyorum ama sonrada diyorum ki yarın birgün bizim başımıza birşey gelse kardeşiyle birbirine destek olurlar
Feyekum Benim coxuk hareketli sözümü dinlemiyor nerde kötü şeyler var duysun hemen yapıyor o kadar çok bunaltıyor ki
Prensesannesi32 Feyekum valla 10 yaş fark var nasıl bi rahatlık bendeki büyük yükünü attı nasıl olsa kucuklede hepimiz ilgileniyoruz ama benim çocuklarım hep uysal uyumluydu