Bedsssss
Burada çok iyi tahmin eden arkadaşlar vardı onlar görürse yorum yapar ama ben merakımdan Instagram da parayla baktirmistim 🤣🤣🤣🤣 bebeğim 6 haftalıkti gelişimine göre kadın yorum yapmıştı %90 erkek demişti 8 de bir daha erkek dedi 11 de kesin erkek dedi doktorum 12. Hafta sonunda erkeğe benziyor deyip 14 de net erkek demişti. Demem o ki evet doktorlar başımızın tacı ama bazı arkadaşlar kendilerini çok geliştiriyor cinsiyet bakma konusunda 🤭