Merhaba arkadaslar bebegim 2 gundur halsiz surekli uyku istegi oksurme vardi ddoktora goturdum bogazi kizarmis dedi mamasini bile tam bitirmek istemiyor.. agumentin surup yazdi hic vermek istemiyorum atesimiz en fazla 37 oldu oda dün bu kendiliginden gecer mi yada siz bebeklerinize kullandiniz mi ne yapacagim sasirdim kaldim😔