Merhabalar bebeğim 6 aylık ve ben maalesef çalışmak zorundayım. Hamileliğim sürecinde hiç hesapta olmayan çok kötü şeyler oldu çalışmaktan başkada kurtuluş yok. Tabiki en güzel zamanları bırakmak istemiyorum böyle olacağını bilemezdim. Bakabilecek bir tanıdık falan kimsemiz yok. 6-7 aylık kabul edebilecek bildiğiniz kreş var mı. Tanıdığınız bakıcıda olur