Ne kadar doğru bilemem ama bizim için çok kolay oldu. Ben sabır taşı sürdüm bir kere tadı acı gelince bir sonraki istemelerinde aynı siyahlığı görünce ‘annecim artık meme hasta olmuş o iyileşene kadar emmeyelim, iyileşinceye yine istersen emersin’ dedim. Bunu iki gün yaptım ve hiç ağlamadan sarılarak uyuduk ki benim bebeğim memesiz uyumayı bilmeyen agresif bir bebektir. Geceleri dahil hiç ağlamadı. Gece uyanınca da su içirip sarıldık yine öyle uyudu.