betty3452 Ben de ayni. Sagolsunlar nazar etti kocamin teyzesi. Sol memem şak diye kesildi. Neyseki rabbim sağdan doyuruyor yavrumun karnını
bnc Bende burda durayım, benimde bebeğim ucunu sevmediği için almadı bı kaç gün ve süt küstü suan çok az bebeğim doymuyor o taraftan
Smra1 Benim de sağ göğsümden çok az geliyo asla emmek istemiyo biraz vermeye çalışıyorum anlıyor geri çekiyor kendini neden acaba yaaa
busraaaaeervaaa Her zaman iki göğüsten helen süt miktarı aynı olmayabilir. Ama ben doktora sorduğum zaman eğer çok fazla fark varsa iki memede ki miktarda emzirirken az gelenden emzirmeye başla demişti . Gerçekten de düzenli şekilde denedim biraz olsun arttı