Merhabalar 6 ay 4 günlük bebeğim var emziriyorum ve ek gıda alıyoruz bebeğim geceleri çok sık uyanıyor 2 dakika emip tekrar uyuyor hero baby gece mamasını kullanıp memnun kalan var mı bebeğim kabız olduğu için verdiklerimde çok dikkat etmeye çalışıyorum bu mama kabız yapar mı başka önerileriniz varsa söyler misiniz