Arkadaşlar 21 inde doktora gideceğim zar zor randevu buldum . Benim daha önce olmuştu bu sol kasıkta şişlik ben genel cerrahiye gittim fıtık zannedip ağrılı oluyor çünkü bazen çok yürüyünce ya da üşütünce çok ağrıyor ve iyice çıkıyor böyle büyük bir fındık kadar . Ultrasonda baktılar lenf bezi şişmesi kadın hastalıklarına git dediler sonra geçti tabi çocuğu hastaneye götürmekten kendime sırada gelmiyor biraz erteledim açıkçası şuan yok ama mesela çıktık tüm gün dışardaysam falan şişiyor direk ağrıyor bide beyaz akıntım var hiç geçmez günlük ped takmadan günü geçiremem sırılsıklam olurum yani başına gelen var mı?