irmaks0 Oynakbalina biz rota ilk dozu olmustuk aç tok demediler fark etmiyor galiba. Menenjit ilk dozu on gun sonra olcaz fark etseydi soylerdi doktorlar. Aşılarda aç tok fark etmiyor diye biliyorum
Bett1 Oynakbalina farketmiyor. Sadece rota ağızdan olduğu için hemen kusmayacak şekilde olsa iyi olur ama kussa bile 1 damlası yeterli olur diyorlar
Ozge_5555 Oynakbalina geçmiş olsun menenjit suanki fiyatı ne kadar acaba bnde son dozu vurulacak bidahaki ay
benimoglumukurtarinesraa Oynakbalina hazır post açılmış sorayim menenjit aşısı kaç doz yapılıyor fiyatı ne kadar. Rotayı yaptırdık ama menenjit çok ateş yapıyormuş diye korkuyorum biraz ertelemek istemistim yanlış mı yapıyorum bilmiyorum
Oynakbalina irmaks0 2. Ay asisinda tok olsun demişlerdi acaba farkediyo mu dedim söylemediler çünkü, teşekkür ederimm peki yan etki yaptı mı ates huysuzluk falan
Oynakbalina Bett1 simdi doyurdum karnini 2-2.5 saate aşısını olacak kusmas buyuk ihtimal. Teşekkür ederim
Umaymira Oynakbalina menenjit aşısı 3 gün ateş ve husursuzlık yaptı.çok ağır bir aşı .şifa olsun kuzularımıza ama çok üzülmüştüm ben
Oynakbalina Ozge_5555 merhaba az önce hem rota hem menenjit asisina toplam 2500 odedik sadece menenjit ne kadar bilmiyorum 1400 tlydi sanırım öyle duymuştum
Lucy benimoglumukurtarinesraa Canım ben ilk çocuğumda hangi aylarda yaptırdıysam ikinci çocuğumda da yine aynı şekilde ilerliyorum . 8, 10 ve 15 Aylarda Bexsero, 13. Ayda Nimenrix şeklinde. Bexsero’yu en son 1670 TL ye almıştım.
Oynakbalina benimoglumukurtarinesraa biz ilk dozlaeini yaptırdık az once rota ve menenjitin. Rota 2 menenit toplam 6 doz olacak. 3 nimenrix 3 boxero dedi doktorumuz
benimoglumukurtarinesraa Lucy Lucy bexero rotavirus aşısı mi biz 2 doz rotarix yaptik.. yani yaşından sonra tek doz yaptırdınız menenjit aşısını o zaman
Lucy benimoglumukurtarinesraa Rota için, 2 ve 4. Aylarda Rotarix. Menenjit için de dediğim gibi 8, 10 ve 15. Aylarda Bexsero, 13 Ayda Nimenrix .