2 damla yağmur görünce hemen hasta olanlar burada mı ….
Böyle artık o kadar yoruldum ki dişi çıkıyor bağışıklığı mi düşüyor diyorum … sabaha kadar kuru öksürük kesik kesik yapmadığım şey kalmadı..
Prospan verdim pekmez verdim corba icirdim asla ıhlamur içmiyor tabi … böyle artık çaresizlik öyle kötü ki kaldım öksürük için önerileriniz neler..
Doktora gitsek antibiyotik verecek belki doktorumuz ama asla istemiyorum çünkü 1.5 Ay önce de kullandık… Burun akıntısı yok fakat kuru öksürük varn e önerirsiniz kardeşlerim