ddm5840 Kızlar aşı takviminde 8. Ayında aşı yok ama beni aile hekiminin hemşiresi 8.ay da kkk aşısı.var hatta gelmeden 3-4 gğn öncede yumurta beyazı yedir alerjisi var mı yok mu ona bakalım dedi sizlerde var mı bu aşıyı diyen oldu mu ?
Derya0655 ddm5840 bize böyle bir bilge vermedi ne sağlık Ocağı nede doktorumuz. Sadece 9.ayda kızamık için çağırdılar. Bilen arkadaşlar vardır belki.
Burcukumsal ddm5840 kkk aşısı 9 ayda oluyor bizede 9 ayda yaptılar sizi neden 1 ay önce çağırdılar ki
ddm5840 Burcukumsal Hiç bilmiyorum mesaj attım hemşireye ama dönüş yapmadı sanırım sizler de böyle diyorsanız yanlış hesapladı ayını