anne905 genelde doktorlar 2 yasindan sonra devam sutlerini oneriyorlar ilk 2 yil bagisik sistemleri icin anne sutu yada mama.benim doktorum %50 gelisimini tamamliyor 1 yasina kadar demisti mamayi azalt zaten surekli verme artik ek gida bol bol vericeksin yatarken falan verirsin mama gunde 2-3 kez demisti 1 yasindan sonra