Eda67 anladım 3 günden fazla yapmassa lavman uygulayın bana doktorum öyle söylemişti 3 günden fazla yapmaması bebgi rahatsız eder demişti bağırsaklarını rahatlamasi lazm demişti bir zararı ni görmedim tabiki herkesin görüşü farklı kabizlik dubalac öneririm ama doktorunuza sorun 3 aylık çok küçük dozu konusunda