Merhaba kızlar 2.doz menenjit aşısı olduk. Aşıdan sonra sabah kalktığında boğazında veya burnunda hırıltı oluyor bir süre sonra öksürük ile o hırıltıyı atıyor ve daha sonrasında olmuyor. Burnunu da temizliyorum şurup da veriyorum ama hala geçmedi. Etkili yöntemleriniz veya başına gelip deneyimleyen varsa önerilerinizi bekliyorum.