Oğlum 34 aylık. Kreşe başladı bı sürü hasta oldu vs şimdi iyi. Fakat yemek yedirmek bir işkence halini aldı. Yemeği veriyorum tutuyor ağzında,cignemiyor yutnuyor. Bazen de tukuruyor. Kizsam fayda etmiyor aç birakmak fayda etmiyor bağırmak fayda etmiyor kafayı yemek üzereyim o kadar zayıfladı ki napacagimi şaşırdım bunları yaşayan var mı