Merhaba güzel anneler 🌸 daha önce de buraya yazmıştım kızımda kalca gelişim geriliği mevcut çift bez kullandık ama ise yaramamış dün kontrolde ölçüsünün değişmediğini söyledi Dr ve tubingen ortezi diye bir cihaz kullanmaya başladık ..Suan ikinci günümüz bebeğim alisamadigi için huysuz ağlıyor bende bezlerken üzerini değişirken çok zorlanıyorum🥹 bebeğinde kalca çıkığı olanlar var mi varsa ne kadar sürede geçti neler yaptınız fikirlerinize ihtiyacım var çok endişeliyim