mervealtug
Denizask2
Kızlar sakin olun 🥰doğumun 13. Günü filandı sabah bi kalktm göğüslerim yumuşacık. Normalde taş gibi oluyorlardı yatarken alez koyuyordm göğüsümün altına. Bi baktm yumuşamışlar başladım ağlamaya. Ama nasıl ağlıyorum sütüm gitmiiiss sütüm gitmiss. Annem geldi noldu diyor ağlamaktan konusamıyorum. Dedim sütüm gitmis bak su memelerimin haline bombos. Annem diyor ki öyle hemen gitmez süt ama inanmıyorum. Sonra biraz araştırdm. Göğüsler terbiye olurmus bebeğin ihtiyacı kadar süt üretmeye başlarmış. Hatta yumuşak göğüste daha çok süt olurmus. 8 aylık 11 kilo bir tosbağa annesi olarak yazıyorum. Emzirmeye devam edin. Eğer sıktğınızda azaldığını görüyorsanız o göğüsünüzü iki kere üst üste emzirin tekrar artacaktır. Sağlıklı günler diliyorum 🥰