Merhabalar
Bebeğim 5 aylık doktorumuz reflü şikayeti olduğundan rahatsız etmesin diye nutrigen toz demir şase kullanmamızı önerdi..yalnız ek gıdaya henüz geçmediğimizden süte katarak veriyorum ama tam karışmıyor hatta çoğu zaman dağılmıyor açması da çok zor.. yarısı çöp oluyor.. ek gıda öncesi kullanan var mı? Varsa nasıl kullandınız?