Özürlü kelimesine açıklık getireyim son kez: çocuğuma özürlü demedim bu bir. İkincisi, happy mom happy kids gibi platformlarda anneler o kadar çılgın ki 2-3 aylık bebekleri 67-68 cm diye neden çocuğum büyümüyor çığlıkları atan kadınlar doluşmuş buraya. Herkes de bu kadınlara “ayhhh cnmmm dua et düzelir inşşş rabbine güven inşş en kısa zamanda büyürrr” gibi yorumlar yaptığı için benim çocuğumun ebatları sanki gelişim geriliği olan engelli bir birey gibi kalıyor sizinkilerin yanında. Neye inanacağımı şaşırdım, her sabah bu platformu açıp şok olup geri kapatıyorum.