Ya bebegıme 3 ve 6 ay kıyafetler almıstım 3 aylıklar simdiden tam oluyor daha bir ay bugun oldu
6 ay daha rahat duruyor ustunde sımdı önümüzde kış birkaç kalın takım ve iç tayt gibi biseyler alıcam 6 ayı gözüm kesmiyor 9 mu alsam napsam cunku uzerınde rahat olmasını ıstıyorum şimdiden 3 böyleyse 6da rahat oluyorsa bır ıkı aya dusunemıyorum😀