66arasim Çocuğu kez post açmıştım bu seferde yememek için yeni bi yontem buldu bizimki ağzında bekletme yemin ederim 1 saat bekletiyor neredeyse cildircam zaten yemiyo bişey çok zorlanıyorum 17 aylık ne yapmam gerekiyor bunu unutması için
Biprensannesig 66arasim takip ettigim bi dr var agızda bekletme varsa reflüye baktırın der reflü diyeti var bi ay uygulayın ınsta sayfası @orhansevinccura1967
Metehann12 benim oğlum da iştahsız olduğu dönemlerde yapiyo agzinda tutmaya başladığı an sofrayı direk kaldırıyorum vermiyorum yemek eninde sonunda acikiyo zaten