efeninannesi4207 Çok uzadı saçları kestirmek istiyoruz ama bişey olur mu sizler kaçıncı ayda kestirdiniz birde makasla mı makinayla mı kestirdiniz 15 aylık oğlum
Kepekekmegi efeninannesi4207 benim de oğlumun saçları uzadı baya ama ben yaza kadar kestirmeyi düşünmüyorum bağlarım saçlarını kışın saç iyi olur 😂 illa kestirmek istiyorsanız uçlarından makasla biraz kısaltabilirsiniz
Deletedmom_110 efeninannesi4207 vallahi 10 aylık bebeğim babam götürüyordu zor tuttuk 1 yaşında yaptırıcammmm ama😂
Meltemingo efeninannesi4207 bir bucuk yasina kadar hic goturmedim berbere uclarndan ben aliodum cok uzadi die goturduk kiyamet koptu asla drmadi aglya aglya adam zorla kesti makasla kestirdim ben cnku makinann sesinden dha cok korkardi … yine uzadi ara makas alip ara makasla kendim kesmeyi dsnuyorum
Yaseminnnnn112 6 aylık hiç ellemedim saçlarını bilemedim belkide kıyamıyorum fikrim değişirse keserim
_Goktugunannesi__ efeninannesi4207 doğum gününden 3 gün sonra makineyle sıfıra vurdum anne saçını taşıması doğru değil diye şimdi de uzatıyorum hiç kestirmiyicem
Umudum27 efeninannesi4207 2 kere kestim benm oğlumda 15 aylık şuan. Yanlari makine üstleri makasla aliyolardi berberde
Sontvbukucu efeninannesi4207 26 aylik onleri dışında hic kestirmedik en son gecen ay ben uçlarından cok az kirpistirdim. Berbere gittik toparlatalim diye gerek yok saclari cok guzel dedi gonderdi 😂
GezginPaNDa efeninannesi4207 kız öyle bi yazmışsınki bebek sandım 15 aylik makine de olur makas da berber duruma göre keser her türlü