Twinsmom-- ne kadar ikisine de eşit davrandım çok şükür yok deseniz de hiç yokken kendi karakterinden çıkabiliyor. Benim kızım 16 aylığa kadar asla hiçbir bebeği elime aldigim da kiskanmazdi. Tepki vermezdi. Kardeşi oldu, gitti öptü sevdi dedim ki ne güzel kıskanma huyu yok paylaşımcı. Ama kızımın 1 hafta sonra ellerinde egzamalae başladi. İçine atmaktan oldu bence ve uzun süre geciremedik. Dhaa sonra büyüdü, ve artık bazı şeylerin farkına varmaya başladı m oyuncaklarını vermemeye benimsemeye gibi gibi. Şuan tabi onun kardeşi olduğunu biliyor sürekli gidiyor seviyor öpüyor ama yeri gelince de çok güzel kıskançlık huyu tutuyor. Halbu ki ben de eşit miktarda seviyorum.