busraaaaeervaaa belengaz Bende öyle düşünüyorum sürekli ama en sonunda çorabını çıkarma kararı alıyorum. Bebeğim daha uzun uyuyor çorapsız
Duygarn belengaz ben giydirmiyorum. Ev merkezi doğalgaz olduğu için oldukça sıcak oluyor. Kan dolaşımını etkilememesi için önerilmiyor çorapla uyutmak. Bizi bile sıkıyor uyurken
Emily37 belengaz oğlum 15 yaşında kızım 1 yaşında ve doğdukları günden beri asla çorapla yatırmadım.zaten sevmiyorlarda çorapla yatmayı.hele kızım eldiven şapka bile taktırmadı doğduğundan beri bende nasıl rahat ediyorlarsa öyle yaptım hep