Hiç kullanmadım eldiven, bebekler ılk aylarda görmediğş için annesini dokunarak ve kokusundan hissederler. Duyusal hassasiyet için de iyi olmadığını okumuştum. Benim oğlum da kendını çizmişti ama törpüledim kestim bir süre sonra alıştık. Bebeklerin elleri,kulakları ve burunları soğuk olur zaten. Ense ve göğüsten kontrol edebilirsiniz üşüyüp üşümediğini