Merhaba 9 aylik bebegim atak donemi yeni bitti yine cok guzel uyumaya baslamisti ki 2 gundur gece 2 de uykusu bitmis gibi kalkiveriyor. Done done bir turlu uykuyu tutturamiyor. E tabi sabaha kadar hafif uykuyla mizirdanip duruyor. 2den sonra hic derin uyumuyor. Dis hic cikarmadik ama dis de yok yani zaten uykusu bitmis gibi kalkiyor aglamadan sonrada uyumak istemiyor. Gunduz 2 kere uyuyor biri oglen biri ogleden sonra. Toplamda 3 saat max. Onlarda sorun yok. Aksam 21 e dogru daliyor gece uykusuna. Gece mama zaten yiyor aralarda aciktikca veriyorum ama bu mama disi bir uyanma. Kafayi yemek uzereyim. Zaten atak mahvettiydi bizi simdi de bu basladi. Dis diye avunmak istiyorum ama agzinda hic bir belirti yok. Gece 2ye kadar mis gibi uyuyor bir kere kalkmiyor ama 2 den sonra…