shibalba Günaydın arkadaşlar,sorum başlıkta Ek gıda dönemi termos öneriniz var mı E bebek gri termosu önerenler var,kullanan var mı
Roro37 shibalba eşim benden habersiz stanley yemek termosu almış 3 tane. Başlangıçta çok kızmıştım ama para vermişken iyi bişey almak ve ömürlük kullanmak sonradan çok mantıklı geldi 😅 bütçeniz varsa düşünebilirsiniz