asafylmz Daha 4,5 aylık bebeğim zırt pırt grip abisi anasınıfına gidiyor ondan geliyor ama son 1 aydır geçmedi öksürmekten mahvoldu öksüre öksüre kusuyor pekmez veriyorum ama hiç işe yaramıyor akıl verin nolur
Turuncukafa15- asafylmz anne sütü alıyor mu Bol bol emzirin ve siz sarımsak tüketin çiğ günde iki kere . Doğrayn ufak ufak balla yada yoğırtla tüketin yada hap gibi suyla yutun
Turuncukafa15- asafylmz 6 aylık olsa bebeğiniz ona da sarmsak verin derdim ama henüz küçük doğal bir şey söyliyemıyrm . Benm kızım 4 yaşında diğeri 10 aylık sizi anlıyorm büyük grıb oldğnda diğerine bulaşıyor anında. Büyüdkleri için şükür sarımsakla atlatıyoruz ilaçsız. Grıbleride öksürükleride ilerlemeden kesiliyor