Gzm67 Bebeğim 8 günlük dünden beri huzursuz çiş yapıyor ama dışkısını yapamıyor, ne yapmam lazım karnını doyuramadığından mı acaba? Sütüm yetersiz mi anlamadım🥲
Bett1 Gzm67 yetersiz bez sayısı ilk zamanlar için beslenmesi yetersiz demek. Ama bence mutlaka doktora gidin. Zaten 1. Hafta kontrolünde yani 7 günlükken bakmislardir kilo alımına
churchil Gzm67 sadece anne sütü alıyorsa normal diyorlar. Karnına masaj yapın bacaklarını bastırın yaparsa yapar. Benim kızım da o zamanlarda 2 3 günde bir yapıyordu
Sevdaa34 Gzm67 Karnının doymasında çişli bez daha önemli günde 5-6 kere çişli bez alıyosanız normal , kaka benim çocugumda yapmamıstı normal demişlerdi
Gzm67 Bett1 ben 5 günlükken gittim hafif sarılık başlangıcı vardı emme isteği çok fazla ıkınma hareketi yapıyor husursuzlanıyo çiş yapması iyi
Gzm67 churchil evet anne sütü alıyor biraz emme isteği arttı şu dışkı yapamamasından sonra ıkınıyor yapamayınca meme istiyor🤷🏻♀️
Gzm67 Sevdaa34 ama ıkınma hareketi ve emme isteği çok fazla çişte problemimiz yok derdini anlayamadım bitürlü🤷🏻♀️
123mavili İlk zamanlar kakasını yapmaması çok normal gün içerisinde çişli bez sayısı az çıkıyorsa bu karnının doymadığına işaret ama kaksını yapmaması altı güne kadar normal kabul ediliyor
Sevdaa34 Gzm67 Ikınma hareketi de çok normal demişti bana doktorum bağırsakları harekete geçiyomus öyle olunca
Bett1 Gzm67 sadece anne sütü alıyorsa ilk günler kakasını da yapmadı beklenir en az 3 4 5 kere. Muhtemelen gazlı bir bebek. 1 saatte bir besleyin mutlaka sarılık için
harununannesii0 Gzm67 Canım bizde 26 günlüğüz oğlumda da olmuştu zeytin yağı sürdük poposuna biz çok az çocuk yapmak istediğinde zorlanmasın diye ise yaradı
BARTUMOM Gzm67 2 oglumdada aynı şeyleri yaşadım ilk oğlum ek gıdaya geçince düzeldi. 2 oğlum 3 aylık ilk 2 ay 10 günde bir fitille yaptı 1 aydır kendi yapmaya başladı 4 günde bir falan .