emektar Kızlaar bu gece bebeğimi 02:00 de uyuttum bi uyandım saat 07:00 şuan 11 günlüğüz fazla uyumuş bir şey olur mu siz böyle bir durum yaşadınız mıı
Eceeeenurrrrrrr emektar yenidoğan bebekler en fazla 3 saat aç kalabilir onun dışında kan şekeri düşer ve düştüğü için ağlamaya bile hali kalmadan uyurlar bilginiz olsun. Alarm kurun iki saate bir kalkın ben öyle yapıyordum 🌸🤗
sedasayan1111 emektar elbette herkes yaşıyor yorgun düşüp uyumuşsunuz bebis sizi uyandırmaya kiyamamis 🥰☺️
ikiaslanannesi emektar Annelik hâli canım bende birkaac kere baya uzun uyuya kalmıştım bebeğim bir haftalik falandı 😬 ama bişey olmadı çok şükür.
emektar @Eceeeenurrrrrrr Biliyorum 3 saatten fazla uyumaması gerektiğini soruyorum işte böyle bir durum yaşayan oldu mu diye
Alinaa97 emektar evet oldu çokta abartmamak lazım, olabilir böyle şeyler her zaman olmamak şartıyla. Bebeğim iki yaşında yenidoğanken yaşadık bi kaç kere
Betulsark Canım bende hep unutuyordum kalkamıyordum halim kalmıyordu ama oldu mu oluyor direk emzirirsiniz bakarsınız haline hareketine ama bir şey olmaz canım 🙏🏼
HKbraa İnşallah bir şey olmaz. İlk zamanlar bizim için de yorucu oluyor benim de uyuyup kaldığım olmuştu. Hemen kalkar kalkmaz emzirmistim çok şükür bir sıkıntı olmadı şimdi 3 buçuk aylık olduk 🥰
sedasayan1111 emektar Rabbim evladınızı size bağışlasın acısıyla imtihan etmesin vatana millete hayırlı Salih evlat olsun inşaAllah Rabbim evladınızı analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🙏
Seher11 Kendini hiç kötü hissetme herkesin başına gelmiştir hemen hemen bizde insanız dinlenmeye ihtiyacımız olabiliyor yorgun düşüyoruz. Bana da aynısı oldu hatta sarılık riskimiz varken oldu 4 saat uyumuşuz ikimizde ama bir şey olmadı şükürler olsun ki.
dlkuznnn emektar bende ilk uyuya kaldığımda cok korkmustum alarm kurmaya başlamıştım sizde öyle yapın. İlk zamanlar kan şekeri düştüğü için siz uyandırmadığınız da uzun uyuyorlar. Tek seferden birşey olmaz korkmayın.