Günaydın🌸 Normalde horlayan biri değildim. Hamilelikte başladı ve doğum yapalı 20 gün oldu hala devam ediyor. Eşim çok rahatsız bu durumdan onun rahatsız olmasi beni üzüyor artık geçsin istiyorum. Başına gelen var mı geçecek mi acaba bu zamandan sonra :/